ماست یکی از محصولات لبنی است که با تبخیر بخشی از آب موجود در شیر به دست می‌آید. ماست دارای مزه‌ای ترش و خنک است و معمولاً برای خوردن به صورت تنها یا همراه با غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


ماست یکی از محصولات لبنی است که با تبخیر بخشی از آب موجود در شیر به دست می‌آید. ماست دارای مزه‌ای ترش و خنک است و معمولاً برای خوردن به صورت تنها یا همراه با غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



ماست در انواع مختلفي و با دستورهاي متنوع تهيه مي‌شود، به‌عنوان مثال ماست پرفروش، ماست گياهي، ماست آبگوشت، ماست آلبالو و... از جمله انواع معروف ماست هستند. كره نيز يكي از توليدات لبني است كه به‌صورت پودر يا نيمه جامد به دست مي‌آيد و بيشتر براي استفاده در آشپزي و تهيه شيريني‌ها و شكلات‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع بهترين ادويه براي ماست-طرز تهيه پودر خيار-ادويه سالاد خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد بهترين ادويه براي ماست-طرز تهيه پودر خيار-ادويه سالاد با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ و بهترين ادويه براي ماست-طرز تهيه پودر خيار-ادويه سالاد كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ما ايرانيان در كنار سرو غذاهايمان اغلب از سالاد و يا تركيب خوشمزه ماست و خيار استفاده مي كنيم. خيار با داشتن خاصيت ضد سرطاني و افزايش اشتها به عنوان تركيبي مناسب در كنار غذا به همراه ماست صرف مي شود. گفتي است كه تركيب ماست و خيار خود مي تواند به عنوان يك ميان وعده ي لذيذ براي افراد باشد. ماست سرشار از كلسيم و پروتئين بوده و به راحتي مي تواند به تامين ويتامين هاي ضروري براي رشد و استحكام دندان ها و استخوان ها به كار رود. مقاله امروز ما در مورد چاشني و ادويه ماست و خيار مي باشد.
منظور از چاشني ادويه هاي به كار رفته درون آن ها است. اين ادويه ها خود شامل سبزيجات متفاوتي مي باشد. حال سوالي كه شايد به ذهن آيد دليل استفاده از چاشني براي ماست و خيار است. در پاسخ به اين پرسش بهتر است به طب سنتي خود بازگرديم و از مزاج اصلي اين تركيب آگاهي يابيم. خيار و ماست هر دو داراي طبيعت سرد و مرطوب مي باشند. براي بسياري از افراد كه از كم خوابي رنج مي برند، استفاده از اين تركيب توصيه شده است. در احاديث بسيار زياد خوردن خيار را با نمك گوشزد كرده اند. چراكه نمك به راحتي طبيعت سرد درون خيار را متعادل مي كند. اثرات اين ميوه خوشمزه براي پوست شما ناتمام شدني است؛ چرا كه خيار به عنوان آبرسان و مرطوب كننده ي فوق العاده براي پوست محسوب مي شود.
مواد تشكيل دهنده چاشني و ادويه ماست و خيار شامل:
نمك
آويشن
موسير
نعنا
تخم گشنيز
فلفل سياه
پودر گل سرخ
همانطور كه مشاهده مي كنيد تمامي اين ادويه و چاشني ها طبيعت گرم دارند تا مزاج سرد ماست و خيار را خنثي كنند. ماست به عنوان سفت كننده شكم و خيار به دليل داشتن فيبر براي كاركرد بهتر روده ها مي باشد. اين دو تركيب در كنار هم از خاصيت فراواني در درمان بسياري از بيماري ها از قبيل نارسايي كليه، بيماري‌هاي كبد و لوزالمعده، ريه، معده، دندان و لثه، آرتروز، نقرس و اگزما مفيد است.
فوايد آويش در چاشني و ادويه ماست و خيار
آويشن از گياهان مفيد براي تقويت سيستم ايمني بدن و بيماري هاي گوارشي و تنفسي مي باشد. كاهش فشار خون و كلسترول سبب مفيد بودن استفاده از اين ادويه خوش طعم و خوش عطر به عنوان بستر چاشني ها در غذاها شده است. از مهمترين خاصيت اين گياه دارويي توانايي آن براي مبارزه با انواع تومورها و سرطان ها است. بسياري افراد آويشن را گياهان خانواده نعنا تلقي مي كنند كه داراي طبيعت گرم در خود بوده و به راحتي سردي و نفخ غذاها را از بين مي برد.
خاصيت چاشني موسير در تركيب ماست و خيار
عطر ادويه و پودر موسير به خودي خود اشتهاي آدمي را زياد مي كند. خاستگاه گياه موسير در غرب آسيا است. موسير جزو گياهان غده‌اي مي باشد. پس از حدودا سه ماه از كاشت آن، شروع به گل دادن مي كند و در اين زمان قابل برداشت است. بهتر است بدانيد شكل ظاهري موسير با سير كاملا فرق دارد. گياه موسير سرشار از فيبر بوده و داراي ويتامين هايي نظير A و C است. گياه موسير همانند سير داراي آليسين است كه مي تواند در مهار كردن راديكال هاي آزاد بسيار موثر باشد؛ به همين جهت از خاصيت ضد سرطاني زيادي برخوردار است. مصرف پودر موسير به راحتي از شما در برابر ابتلا به بيماري هايي نظير سرطان‌هاي معده، روده و ريه محافظت مي‌كند. در ضمن طبيعت پودر موسير گرم و خشك و به راحتي طبعيت سرد ماست و خيار را متعادل مي سازد.
خاصيت گياه نعنا در ماست و خيار
شايد استفاده از گياه نعنا به عنوان يك خوش طعم كننده و تركيبي مقوي براي معده و گوارش به زمان هاي بسيار گذشته باز مي گردد. نعنا يك گياه علفي است كه به راحتي با خشك كردن آن در مقابل پرتوهاي مستقيم نور خورشيد مي توان آن را پودر نمود و به عنوان چاشني در غذاها از جمله ماست و خيار استفاده كرد. گياه نعنا آرام بخش و نوعي مسكن محسوب مي شود و به راحتي مي تواند سردي و نفخ درون تركيب ماست و خيار را از بين ببرد.
خاصيت گياه تخم گشنيز در ماست و خيار
پودر تخم گشنيز جزو ادويه اي با عطر بسيار زياد جهت خوش طعم كردن غذاها است. اين ادويه در اكثر غذاها در كشور هندوستان استفاده مي شود. خاصيت ضد عفوني كنندگي اين گياه همواره زبانزد در ميان گياهان دارويي بوده است. امروزه استفاده از آن به عنوان ادويه اي جهت رژيم هاي لاغري در بسياري از غذاها بوده و در كنار آن ويتامين هاي مورد نياز بدن، نظير ويتامين A، بتاكاروتن و ويتامين C را تامين مي كند.
خاصيت فلفل سياه
از خواص اين ادويه مي توان به وجود منيزيم درون آن و مجددا خاصيت آنتي اكسيداني و ضد سرطاني اش اشاره نمود. فلفل سياه نيز از طبيعت گرمي برخوردار بوده و به راحتي سردي درون ماست و خيار را دفع مي كند. جالب است بدانيد در طب سنتي گفته مي شود سردي ماست براي مغز اصلا خوب نيست؛ اين در حالي است كه فلفل سياه براي سلامت مغز شما بسيار عالي است. پس استفاده از اين ادويه درون ماست مفيد خواهد بود.
خاصيت پودر گل سرخ
پودر گل سرخ نيز از گلبرگ هاي خشك شده ي گل محمدي تهيه مي شود و داراي طبيعت گرم جهت خنثي نمودن غذاهايي با مزاج سرد مفيد مي باشد.
در ماست و خيار خود مي توان علاوه بر آنچه كه ما در مقاله ي بالا ذكر كرديم، بنا بر ذائقه و پسند خود، از ادويه هاي ديگري نظير انواع سبزيجات خشك و يا حتي زيره سبز و غيره نيز استفاده نمود.
قيمت ﺍﺩﻭﻳﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﺧﻴﺎﺭ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات بهترين ادويه براي ماست-طرز تهيه پودر خيار-ادويه سالاد مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 2 بازدید دیروز 526 بازدید کل 588733

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .